10th Prestige, Level 65

2009.09.02. 21:55

És igen! Több mint 10 hónap (persze nem folyamatos :D) játék után sikerült elérni! Ennyi idő alatt sok szerveren fordultam meg, rengeteg tapasztalatot szereztem, és megannyi játékossal találkoztam. Nézzünk rá a statokra picit (ennyi idő után had fényezzem má' egy picit magam :) ):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Vegyétek figyelembe, hogy 99%ban SD-t játszom, TDMet ritkán)

 

Össz játékidő: 13 nap 1 óra 21 perc
Össz XP: 983,273
Killek: 25,183
Halálok:17,288
Top killing spree: 22
Fejesek: 2751
===========Számolt adatok:
Átlagos stat arány: 1,46 (~pl: 15 kill/10 halál)
Fejesek aránya: 10,92% (~ minden 10-edik lövésem fejes)
Score/minute: 52,3 XP (~ 1 kill/perc)
Egy prestigere jutó átlagos XP: 89388 XP (a 0. "presztizst" is számolva)

Jó móka volt ezt az egészet véghez vinni, most már sajnos nekem is mondogatnák public szerókon hogy level hacker (persze jogtalanul :P ). Ettől a profiltól azonban el kell búcsúznom, mert megvettem origiba a játékot, és a keycode cserével elveszik. Ennyi idő után bőven megérdemelte. Úgy gondolom, másnak is hasonlóképpen kéne cselekednie, ha megteheti.

(Origi ComMod servers, i'm coming :P)

A bejegyzés trackback címe:

https://codwaw.blog.hu/api/trackback/id/tr661356408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása