Elindult a blog

2009.06.14. 18:29

Sziasztok!

Elindult a codwawblog. Mint az a címből is kiderült, a Call of Duty sorozat ötödik részével, azaz a World at War-ral foglalkozik. Egy 18 éves, Budapesti játékos vagyok. A játékkal pár nappal a megjelenése óta játszom (hivatalosan 2008 november 11-én jelent meg, de a RELOADED verzió pár nappal előtte látott napvilágot :) ), de a bétában nem vettem részt. Ez részben annak köszönhető, hogy a kapcsolatom nem volt hosszúnak mondható az előddel. A single playere lenyűgöző volt, a multija is ott volt, de nem nagyon kötött le a modern stílus, így pár hónapot játszottam csak vele. Úgy éreztem (az előzetes videók és cikkek alapján), hogy nem fog sok újat mutatni a CodWaW. Teltek-múltak a napok, egyszer csak láttam, hogy kijött a játék. Nem rég fejeztem be akkor a Brothers In Arms: Hell's Highway-t, így gondoltam jó lesz ez 2. világháborús játéknak most, adok neki egy esélyt, elszórakozok vele. A single player része mérhetetlenül unalmas volt (főleg a BIA:HH után, na annak ütős single-je van :) ). Szép volt, jó volt, de számomra hangulatában és izgalmában nem hozta azt a szintet, amit elvártam (nemmellesleg nemigazán jött be orosz részről ez a "nincskegyelemlegyilkolunkmindenkitbosszúból" feeling). E csalódás után már tényleg a legrosszabbakra számítottam a multi kipróbálása előtt. De azt kell mondjam, kellemesen csalódtam. Mindig is szerettem a második világháborús játékokat, játszottam multi részről az Enemy-Territory-val, és CoD 2-vel, single részről pedig igencsak hosszabb lenne ez lista. Szóval lenyűgözött a multi, nagyon bejött, hogy a Cod 4-es rendszert ötvözték a második világháborús témával. A mapok is jórészt nagyobbak, új perkek lettek. Bár bugok akadtak rendesen, ez nem törte le a kedvemet a játéktól (szerencsére ma már nincs említésre méltó bug a játékban, a patcheknek köszönhetően). Szóval a kezdetektől (8 hónap) játszok a CodWaW-val, a 7. prestigenél tartok (egy percet nem játszottam fast rank szerveren-és nem is fogok). Remélem elkövetkezendő postjaim során kicsit változtathatok a CoD4-es és 2-es társaimban kialakult képen a játékról, mert legtöbbjüknek még mindig az a "szánalmas bughalmaz", ami az elején volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://codwaw.blog.hu/api/trackback/id/tr511184713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása